Reklamácie
Reklamačné podmienky sú súčasťou Obchodných podmienok, ktoré odporúčame preštudovať pred začatím reklamácie.
Ako postupovať keď…
1. Je prijaté tovar poškodený
Pri prevzatí zásielky prosím skontrolujte jej stav. Ak je zásielka poškodená (pokrčené, roztrhané, premočená), ihneď spíšte protokol o poškodení alebo zásielku od prepravcu nepreberajte!
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, napíšte podrobnosti na obchod@medhelp-shop.sk, kde vám poradíme ako ďalej postupovať.
2. Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu
Prosíme, napíšte podrobnosti na obchod@medhelp-shop.sk, kde vám poradíme ako ďalej postupovať.
3. Tovar je nefunkčný
Na posúdenie reklamácie je nutné zaslať nefunkčné tovaru na adresu MedHelp, s.r.o., Kozinova 789, 290 01 Poděbrady, Česká republika alebo odovzdať osobne na predajni.
Upozornenie: Tovar na reklamáciu odovzdávajte vždy kompletný vrátane príslušenstva. V prípade že sa tovar skladá z veľkého množstva dielov – príslušenstvo, informujte sa u predajcu aké diely je nutné k reklamácii odovzdať.
K reklamovanému tovaru priložte kópiu dokladu o zakúpení a stručný popis závady. Pre zjednodušenie reklamácie odporúčame použiť REKLAMAČNÝ LIST (PDF).